Moderator: de fakteur

de fakteur schreef:joepie ik mag deze week de bende aanvoeren!

Tienne schreef:de fakteur schreef:joepie ik mag deze week de bende aanvoeren!
zelf inrichten en zelf winnen.............jaja

de fakteur schreef:ach zolang pikkie en schummy maar achter mij blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schummy81 schreef:de fakteur schreef:ach zolang pikkie en schummy maar achter mij blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zet beveren altijd gewonnen dus als we kampioen spelen kan ik nog winnen!![]()
hoe zit da eigenlijk met de gewone pronostiek? volgens mij heb ik het deze week toch redelijk goe gedaan.

schummy81 schreef:de fakteur schreef:ach zolang pikkie en schummy maar achter mij blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zet beveren altijd gewonnen dus als we kampioen spelen kan ik nog winnen!![]()
hoe zit da eigenlijk met de gewone pronostiek? volgens mij heb ik het deze week toch redelijk goe gedaan.
de fakteur schreef:Tienne schreef:zelf inrichten en zelf winnen.............jaja
Da's durven he Tienne![]()
maar me al die "4-kes" achter mij, weet ik ni of ik da lang zal volhouden zenne!
de druk is nu al te groot geworden!
ach zolang pikkie en schummy maar achter mij blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alic schreef:Elk een stukske autoradio als het zo blijft![]()
Bij een gelijke stand zal ik een schiftingsvraag moeten bedenken...

Tienne schreef:alic schreef:Elk een stukske autoradio als het zo blijft![]()
Bij een gelijke stand zal ik een schiftingsvraag moeten bedenken...
kzou dat overlaten aan de fakteur

KSK-Beveren schreef:Pas op, ik ben er ook nog he
Moeilijk maar daarom niet onmogelijk !!

Magic EFI schreef:Félicitations "De Fakteur..."...pour le doublé...Coupe et Championnat...lol...
![]()
A+

de fakteur schreef:Tienne schreef:Bij een gelijke stand zal ik een schiftingsvraag moeten bedenken...
kzou dat overlaten aan de fakteur
ach tegen da we aan de finish zijn is er van de fakteur al lang geen sprake meer Tienne!
mijn terugrondes zijn altijd desastreus!!!

alic schreef:Anke, uw prijs ligt klaar hé.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast