Moderators: de fakteur, Stefaan

skb till i die schreef:Nene Kokot kon mij niet overtuigen, liever asante dan...
Broeckie schreef:skb till i die schreef:Nene Kokot kon mij niet overtuigen, liever asante dan...
Kokot begon erg slecht, maar kwam er na een tijdje toch wel door vond ik. Asante is offensief zonder twijfel iemand die op het terrein moet staan, maar in verdedigend opzicht positioneel te slap. Als ze hem dat kunnen bijbrengen wordt het wel een hele goeie, maar ik vermoed dat ie om die reden destijds door KV Mechelen afgetest werd...
bartvd schreef:kwind asante niet overtuigend tot nu toe, maarja ge moet hem kansen geven natuurlijk
berten10 schreef:ik zou ook voor aerts gaan , dhaemers was niet echt goe op den antwerp vind ik antwerp kwam altijd over de kant van dhaemers,net zoals dender direct door had dat peersman de zwakste schakel was.

SK_Beveren.gif)
zézéto freak schreef:Ik lees op de website van exqi en op sport.be dat de wedstrijd tege Wetteren op Zondag 7 maart is.
Klopt dit? Of is het toch gewoon op zaterdag?

Arben schreef:IK ZAL ER ZIJN !!!
Broeckie schreef:Arben schreef:Ik vermoed dat ge in een aantal andere posts wat aan de pillen had gezeten
skb till i die schreef:Komaan Beveren ! Vanaf nu wordt het menens !!! Vanaf vandaag start operatie redding ! EN daar hebben we ALLE supporters voor nodig !
We gaan met z'n ALLEN naar Wetteren en schreeuwen de bal er voor de leeuwen in !!
WE moeten de spelers laten voelen dat DE SUPPORTERS er nog in geloven !!
ZATERDAG MET HEEL ONZE AANHANG NAAR WETTEREN EN WE PAKKEN DE EERSTE 3 PUNTEN OP VERPLAATSING !
Come On Beveren ! Beveren till i die !!!
Keer terug naar Seizoen 2009-2010
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast