Moderators: de fakteur, Stefaan

William schreef:Wel misschien goed dat lemmens nie meedoet En dat de Jordi De Jonghe zich eens kan bewijzen,want rechtuit gezegd lemmens heeft al meer punten verloren dan gewonnen bij Beveren hoor

stef schreef:
Door wat zou dat komen william dat ie meer punten verliest dan wint ?hij heeft er zaterdag dan wel 2 op zijn klak maar de verdediging laat dikwijls ook veel te wensen over hé eerlijk gezegt.
PRO-VISIE schreef:Hoping for the best, but expecting the worst.
William schreef:Ik heb een buikgevoel dat ze gaan winnen

Broeckie schreef:PRO-VISIE schreef:Hoping for the best, but expecting the worst.
Antwerp is dikwijls wel een ploeg die ons ligt, omdat ze ook proberen te voetballen. Rentmeister er niet bij is wel een handicap, maar Larry kan naar het centrum schuiven, en Nathan op de rechtsback. Vanbelle op de linksback [b]is altijd beter dan Peersman, tenzij die ophoudt met naast zijn schoenen te lopen. [/b]Hopelijk denkt Jordi - waar ik eigenlijk wel iets in zie - niet teveel terug aan zijn foutje uit de heenmatch, maar de druk zal wel groot zijn voor die jongen, dus het is zeker geen cadeau. Verder zou ik opteren om Jacobs terug naar het midden te trekken, waardoor Asante op de flank kan starten. Als de werkvergunning van Kokot in orde is zou ik die als diepe spits uitspelen, met Snelders errond zwervend.
William schreef:stef schreef:
Door wat zou dat komen william dat ie meer punten verliest dan wint ?hij heeft er zaterdag dan wel 2 op zijn klak maar de verdediging laat dikwijls ook veel te wensen over hé eerlijk gezegt.Ja das waar, maar toch hij is op zijn retour en dat moet je ook toegeven
En als de verdediging het af laat weten t'is dan dat je er als doelman er moet zijn. en daar komt hij te kort.

Broeckie schreef:Nathan op de rechtsback.

SK_Beveren.gif)
Arben schreef:Heenmatch vergeten?

William schreef:stef schreef:
Door wat zou dat komen william dat ie meer punten verliest dan wint ?hij heeft er zaterdag dan wel 2 op zijn klak maar de verdediging laat dikwijls ook veel te wensen over hé eerlijk gezegt.
Ja das waar, maar toch hij is op zijn retour en dat moet je ook toegeven
En als de verdediging het af laat weten t'is dan dat je er als doelman er moet zijn. en daar komt hij te kort.
Bever schreef:Arben schreef:Heenmatch vergeten?
Neen, dat was er ook eentje waar we nooit punten hadden mogen laten liggen. Ook tegen tien man.

skb till i die schreef:...........................Ledent..............................
Dhaemers...Lardenoit.........Vandamme.........Vanbelle
..........................Bagdhdad............................
Asante...................Jacobs.......................Cousin
...........Snelders......................De Wilde............
Bank: De Jonghe, Ceesay, Dhaemers, Aerts

William schreef:Ik heb een buikgevoel dat ze gaan winnen
Keer terug naar Seizoen 2009-2010
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast