Arben schreef:zwaar dik mega tegen
nadelen:
* gene voetbal in't weekend
* te veel file op vrijdag
* nog teveel met het werk in de kop, niet dezelfde beleving
* te lang wachten op volgende match
* er zijn mensen die moeten werken (late shift)
* mensen kijken op tv ipv live
* andere ploegen weten wat ze de dag erna moeten doen
...
pavada schreef:TEGEN...
ik kan niet op vrijdagavond... andere hobby...
alic schreef:Voor of tegen?
Voordelen, nadelen?

SK_Beveren.gif)
Tienne schreef:alic schreef:Voor of tegen?
Voordelen, nadelen?
Tegen tenzij er veel geld tegenover staat, maar hoe de houding van het bestuur?
Marek schreef:Man man man, de beste stuurlui staan aan wal, en alle respect voor mensen die zich engageren, maar waarom engageren steeds de mensen zich die hoegenaamd geen visie hebben?

exqileague.be schreef:Slechts zes teams uit de derde klasse A stuurden een licentieaanvraag voor de Exqi League op.
Dit betekent dat behalve deze zes teams niemand in aanmerking komt om op het einde van het seizoen te promoveren van derde klasse A naar de tweede klasse. Om te stijgen moet je immers in het bezit zijn van een licentie voor de tweede afdeling.
De zes teams zijn Rupel-Boom, Heist, Aalst, Deinze, Temse en VW Hamme.
Marek schreef:Lees dit eens en je zal merken dat er niet enkel debielen bij de KBVB zitten...
http://www.exqileague.be/nieuws.php?nid=5325
En dan ff het alternatief van spelen op zaterdag om 18u (kinderen!) zonder meer en zonder overleg van tafel vegen...
Eerlijk is eerlijk, het blijft wel mogelijk om uit te wijken naar zaterdag, mits de tegenstander akkoord is (lijkt me niet zo'n probleem in de meeste gevallen, dus oef, toch een kleine opluchting) en de wedstrijd niet live wordt uitgezonden.
Man man man, de beste stuurlui staan aan wal, en alle respect voor mensen die zich engageren, maar waarom engageren steeds de mensen zich die hoegenaamd geen visie hebben?
alic schreef:Marek schreef:Erg, die beheerraad !!!....Wetteren,United,Waasland,Ronse,Tienen en Eupen![]()
![]()
De doodsteek voor vele clubs vrees ik, of er moet véél geld tegenover staan (wat deze beslissing dan nog niet goed praat) en zelfs totaal niet is.

Keer terug naar K.S.K. Beveren
Gebruikers op dit forum: Fluppe, Google [Bot], vertenten en 6 gasten