Ensor schreef:Beste supporters,
Gezien de stand van zaken, en dan bedoel ik de geruchten over het "fusiemonster" en onze sportieve maleise, had ik gedacht om effe onze mening as vrijdag te ventileren naar pers, bestuur en spelers.
Aangezien de wedstrijd tegen Lierse rechtstreeks op Exqi komt, lijkt mij dit een aangewezen moment.
Als actie dacht ik eraan om 15min voor de wedsstrijd en dit tot 20u45 ons te verzamelen op de parking aan het themacafe.
En pas massaal de tribune te betreden als de match al 15min bezig is.
Graag had ik hiervoor de steun van alle supporters, supporterclubs en de supportersvereniging !
Het wordt tijd dat iedereen beseft dat wij dit niet langer pikken en onze warme club niet willen verliezen.
Bij degradatie, fusie of vereffening zullen de meeste spelers ongetwijfeld de Freethiel verlaten, maar wij supporters blijven met lege handen achter !!!
Voorstellen of aanpassingen van jullie zijn uiteraard welkom.
United we stand diveded we fall !!
maja schreef:Ik blijf sowieso 90' thuis.

SKB_TILL_I_DIE schreef:Ensor schreef:Beste supporters,
Gezien de stand van zaken, en dan bedoel ik de geruchten over het "fusiemonster" en onze sportieve maleise, had ik gedacht om effe onze mening as vrijdag te ventileren naar pers, bestuur en spelers.
Aangezien de wedstrijd tegen Lierse rechtstreeks op Exqi komt, lijkt mij dit een aangewezen moment.
Als actie dacht ik eraan om 15min voor de wedsstrijd en dit tot 20u45 ons te verzamelen op de parking aan het themacafe.
En pas massaal de tribune te betreden als de match al 15min bezig is.
Graag had ik hiervoor de steun van alle supporters, supporterclubs en de supportersvereniging !
Het wordt tijd dat iedereen beseft dat wij dit niet langer pikken en onze warme club niet willen verliezen.
Bij degradatie, fusie of vereffening zullen de meeste spelers ongetwijfeld de Freethiel verlaten, maar wij supporters blijven met lege handen achter !!!
Voorstellen of aanpassingen van jullie zijn uiteraard welkom.
United we stand diveded we fall !!
En wat met de mening van die duizenden supporters die wél realistisch zijn, en inzien dat een fusie de enige uitweg is zonder een messias zoals op Lierse?!!!
SK_Beveren.gif)
napoleon schreef:SKB_TILL_I_DIE schreef:En wat met de mening van die duizenden supporters die wél realistisch zijn, en inzien dat een fusie de enige uitweg is zonder een messias zoals op Lierse?!!!
Dat zijn geen supporters he,dat zijn voetballiefhebbers.
Die zul je ook niet zien als het slecht gaat met het fusieploegske!
fusie men kloten!
SKB_TILL_I_DIE schreef:
ah?? en waarom ben ik dan elke wedstrijd nog steeds, tegen beter weten in, aanwezig?? Omdat ik een NEP-supporter ben??? DIKKEN BULLSHIT ja!!!
Ik kan hier veel neerschrijven, interne info, die jullie nog niet eens weten. Maar DV is de club kapot aant maken!!!!
SK_Beveren.gif)
SKB_TILL_I_DIE schreef:]
ah?? en waarom ben ik dan elke wedstrijd nog steeds, tegen beter weten in, aanwezig?? Omdat ik een NEP-supporter ben??? DIKKEN BULLSHIT ja!!!
Ik kan hier veel neerschrijven, interne info, die jullie nog niet eens weten. Maar DV is de club kapot aant maken!!!!
SKB_TILL_I_DIE schreef:Ik kan hier veel neerschrijven, interne info, die jullie nog niet eens weten. Maar DV is de club kapot aant maken!!!!

bocomjute schreef:Niet doen !!
Ze kunnen onze steun best gebruiken, toon dat je die-hard bent en blijf je ploeg ook in slechte tijden aanmoedigen.
Wij moeten ze naar de overwinning schreeuwen, wij moeten ze vertrouwen geven, komaan manne allen achter ons SKB !!
Tienne schreef:SKB_TILL_I_DIE schreef:Ik kan hier veel neerschrijven, interne info, die jullie nog niet eens weten. Maar DV is de club kapot aant maken!!!!
zonder volledige uitleg........dat is nogal goedkoop en stoer doen vind ik
hattrick schreef:Voor mij absoluut goed! Een protestactie is nodig en tis nu de moment! Een kwartier is wel lang, kzou er 10 minute van maken.

maja schreef:Ik blijf sowieso 90' thuis.

SKB_TILL_I_DIE schreef:ah?? en waarom ben ik dan elke wedstrijd nog steeds, tegen beter weten in, aanwezig?? Omdat ik een NEP-supporter ben??? DIKKEN BULLSHIT ja!!!

bocomjute schreef:Niet doen !!
Ze kunnen onze steun best gebruiken, toon dat je die-hard bent en blijf je ploeg ook in slechte tijden aanmoedigen.
Wij moeten ze naar de overwinning schreeuwen, wij moeten ze vertrouwen geven, komaan manne allen achter ons SKB !!

KSK-Beveren schreef:bocomjute schreef:Niet doen !!
Zij vegen er hun gat al heel het seizoen aan, moeten wij dit blijven pikken??
NEEN !

bocomjute schreef:Denk je dat Beveren resultaten zal boeken indien we massaal wegblijven zoals jij doet ? Ik denk het niet ...

Keer terug naar K.S.K. Beveren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast