KSKB TV

Hier kan je alles posten over jouw favoriete club.

KSKB TV

Berichtdoor alic » do 11 feb 2010 10:31

KSKB TV

10/02/2010 - Reeds maandenlang probeert KSK Beveren "KSKB TV" op exqi sport digitaal TV te krijgen.

Helaas werden onze afleveringen steeds afgekeurd en bijgevolg niet uitgezonden door exqi maar wij willen u de reeds gemaakte reportages niet onthouden.

In deze aflevering: themacafe, stadionomroeper Julien Bal en op huisbezoek bij Kristof Snelders.

De opnames dateren van september/oktober vorig jaar.

© 2009 kskbeveren.be | Gehost bij edpnet

Dit onderwerp is op zijn minst een topic waard vind ik.
Tom en Patrick hebben daar al redelijk wat tijd en energie ingestoken.
Wat is de eerste reactie?
alic

Re: KSKB TV

Berichtdoor ouwe supporter » do 11 feb 2010 11:00

Soms wat houterig en ik vond uitleg van Julien langdradig, maar heb al slechtere dingen op de buis gezien.
ouwe supporter

Berichtdoor PRO-VISIE » do 11 feb 2010 11:03

Geweldig initiatief!
Elke club die zichzelf belangrijk vindt, heeft z'n eigen tv tegenwoordig. 8)
PRO-VISIE

Berichtdoor Tienne » do 11 feb 2010 11:48

Ik vind het een zeer goed initiatief maar het mist wat schwung. Sommige zaken zijn de langdradig en het stemmetje van die vrouw komt mij iets te amateuristisch over. Ik zou liever meer en kortere onderwerpen hebben in het verhaal, ook vanuit de bestuurskamer. De reportage boeit niet echt. Stel u ook de vraag of niet Beveren supporter er volledige naar zou kijken. Ooit maakte het huidige TV Oost om de 2 weken een reportage over KSKB daarin zat ook een reportage over de klusjesdienst van Beveren, en dat vind ik wel tof.
Tienne

Berichtdoor Hoopje » do 11 feb 2010 12:49

Tienne schreef:en het stemmetje van die vrouw komt mij iets te amateuristisch over.

Inderdaad, de voice over kan en moet beter. Nu komt het heel amateuristisch over, lijkt beetje, met alle respect, op Radio Land Van Waas.

Voor kskb-tv moet je iemand inhuren of op zoek gaan naar iemand met ervaring binnen eigen rangen. Moeilijkste wat er is een voice over, maar wel erg belangrijk voor de algemene indruk van een reportage.
Hoopje

Berichtdoor hattrick » do 11 feb 2010 12:57

Ik vind het beter dan l*keren-tv. Leuke reportages maar wel wat langdradig soms. Kzou er ook telkens een eigen matchverslag + reacties tussensteken als dit mogelijk is. De quizvragen van Snelders waren wel veel te gemakkelijk :lol: . Maar dat laatste dat hij tussen twee dingen moet kiezen vind ik wel heel goed gevonden.
hattrick

Berichtdoor vertenten » do 11 feb 2010 13:13

Ik vind het goed.
vertenten

Berichtdoor BONLEV » do 11 feb 2010 14:12

Tienne schreef:Ik vind het een zeer goed initiatief maar het mist wat schwung. Sommige zaken zijn de langdradig en het stemmetje van die vrouw komt mij iets te amateuristisch over. Ik zou liever meer en kortere onderwerpen hebben in het verhaal, ook vanuit de bestuurskamer. De reportage boeit niet echt. Stel u ook de vraag of niet Beveren supporter er volledige naar zou kijken. Ooit maakte het huidige TV Oost om de 2 weken een reportage over KSKB daarin zat ook een reportage over de klusjesdienst van Beveren, en dat vind ik wel tof.

Ik begrijp je reactie hoor Tienne. Probleem is dat ik filmen en monteren als hobby doe en je kan dat niet vergelijken met iemand die dat beroepsmatig doet.

Dat de reportages wat langdradig zijn kan ik inkomen maar in principe moeten we aan ongeveer 15 minuten uitzendtijd komen per aflevering en aangezien ik er alleen voor sta om clubtv te filmen en monteren is tijdsgebrek een logisch gevolg hiervan.

Meerdere kortere reportages maken kost nog meer tijd en werk. Daarom hadden we gekozen voor 3 (uitgerokken) reportages.

Helaas woon ikzelf ook niet in Beveren om snel naar het stadion te komen en een reportage in te blikken en de afstand is daardoor een bepalende factor daarin voor mij.

Mijn schoonbroer woont zo dichtbij het stadion maar interesseert hem niet helaas in filmen enzo :lol:

En iemand met ervaring hierin moet dan ook voldoende tijd kunnen vrijmaken want anders heeft het geen zin. Kandidaten mogen zich steeds melden :)

of zoals gezegd reeds door iemand: geschoold (beroepsmatig) personeel inhuren maar dat kost weer geld en Beveren heeft het financieel al niet breed.
BONLEV

Berichtdoor Broeckie » do 11 feb 2010 14:23

Tienne schreef:Ik vind het een zeer goed initiatief maar het mist wat schwung. Sommige zaken zijn de langdradig en het stemmetje van die vrouw komt mij iets te amateuristisch over. Ik zou liever meer en kortere onderwerpen hebben in het verhaal, ook vanuit de bestuurskamer. De reportage boeit niet echt. Stel u ook de vraag of niet Beveren supporter er volledige naar zou kijken. Ooit maakte het huidige TV Oost om de 2 weken een reportage over KSKB daarin zat ook een reportage over de klusjesdienst van Beveren, en dat vind ik wel tof.

Het zijn natuurlijk de eerste afleveringen, en men kan niet verwachten dat daar direct weinig op aan te merken zou zijn he Tienne. Ik zou eens graag de eerste afleveringen van RAFC TV en van Lierse TV bekijken, maar ik denk dat die zeker niet beter zullen geweest zijn. Laatst zag ik nog tijdens een kwisje op Lierse TV (idee afgekeken van een van onze uitzendingen??) een pancarte in beeld met een volledig foute zin...

Ter info voor de supporters: het probleem met Exqi is dat ze geen opmerkingen hebben wanneer ze de aflevering op de club bekijken, en wanneer die uiteindelijk afgewerkt wordt en doorgestuurd wordt voldoet het ineens niet meer. Als dan gevraagd wordt wat er concreet moet veranderen dan krijgen we geen antwoord. De contactpersonen bij Exqi zijn nauwelijks bereikbaar, of veranderen om de haverklap van job, kortom het is daar een warboel van jewelste.

Graag dus jullie feedback, want daar zullen we meer uit kunnen leren dan met de non-info die we van Exqi krijgen. Ik vermoed dat het probleem gewoon ligt bij het feit dat wij alles zelf willen doen, terwijl andere clubs voor een aantal zaken of zelfs de hele boel een Exqi gezind productiehuis in de arm nemen. Exqi had ons trouwens support beloofd voor de opstart van KSKB-TV maar daar is ook nauwelijks iets van in huis gekomen.
Broeckie

Berichtdoor alic » do 11 feb 2010 14:32

Hetgeen Broeckie hierboven zegt is de samenvatting van reeds enkele maanden over en weer gepalaver en van veel opoffering van vrije tijd door vooral Tom.
En idd., van jullie feedback zullen we meer opsteken.
( en extra helpers kunnen zich altijd melden bij BONLEV :D )
Komt het (voorlopig) nog niet op antenne, dan kan het wel perfect op onze site.
En al doende leert men, niet?
alic

Berichtdoor mistAh. » do 11 feb 2010 14:37

ik vind het goed, als we dit voor te beginnen 2 maandelijks kunne doen zou dit meer als genoeg zijn.
De opmerking van dat stemmetje is idd terrecht, maar voor de rest vind ik het oké. De verwachtingen mogen ook niet te hoog liggen, dit moet groeien natuurlijk.
Kijk maar naar de samenvattingen op de site, die er week na week steeds beter en proffesioneler uit beginnen zien.
Keep up the good work!!
mistAh.

Berichtdoor KSK-Beveren » do 11 feb 2010 14:39

Voila, al doende leert men.
Mooi initiatief !!
KSK-Beveren

Berichtdoor Tienne » do 11 feb 2010 14:55

BONLEV schreef:

Ik begrijp je reactie hoor Tienne. Probleem is dat ik filmen en monteren als hobby doe en je kan dat niet vergelijken met iemand die dat beroepsmatig doet.

Dat de reportages wat langdradig zijn kan ik inkomen maar in principe moeten we aan ongeveer 15 minuten uitzendtijd komen per aflevering en aangezien ik er alleen voor sta om clubtv te filmen en monteren is tijdsgebrek een logisch gevolg hiervan.

Meerdere kortere reportages maken kost nog meer tijd en werk. Daarom hadden we gekozen voor 3 (uitgerokken) reportages.

Helaas woon ikzelf ook niet in Beveren om snel naar het stadion te komen en een reportage in te blikken en de afstand is daardoor een bepalende factor daarin voor mij.

Mijn schoonbroer woont zo dichtbij het stadion maar interesseert hem niet helaas in filmen enzo :lol:

En iemand met ervaring hierin moet dan ook voldoende tijd kunnen vrijmaken want anders heeft het geen zin. Kandidaten mogen zich steeds melden :)

of zoals gezegd reeds door iemand: geschoold (beroepsmatig) personeel inhuren maar dat kost weer geld en Beveren heeft het financieel al niet breed.

Maar zeer zeker alle respect voor het werk dat u daarin, en ook nog in andere zaken, steekt voor de club. Maar men vroeg om een reactie, dus.......
Tienne

Berichtdoor Tienne » do 11 feb 2010 15:00

alic schreef:Komt het (voorlopig) nog niet op antenne, dan kan het wel perfect op onze site.

Klopt allemaal, net zoals de boekhouding van onze club. :D
Maar het is toch wel de bedoeling dat er vele mensen naar moeten kijken en dat het vele werk dat daarin gestoken is niet beperkt blijft tot een paar mensen die onze site bezoeken.
Tienne

Berichtdoor alic » do 11 feb 2010 15:02

Tienne schreef:
alic schreef:Komt het (voorlopig) nog niet op antenne, dan kan het wel perfect op onze site.

Klopt allemaal, net zoals de boekhouding van onze club. :D
Maar het is toch wel de bedoeling dat er vele mensen naar moeten kijken en dat het vele werk dat daarin gestoken is niet beperkt blijft tot een paar mensen die onze site bezoeken.

Uiteraard, met deze instelling is het ook opgestart Tienne.
alic

Berichtdoor pikkie » do 11 feb 2010 15:39

BONLEV schreef:Mijn schoonbroer woont zo dichtbij het stadion maar interesseert hem niet helaas in filmen enzo :lol:

Maar ge zoomt hem wel in telkens SKB gescoord heeft... :lol:

Ieder zijn sepcialiteiten,ik sta liever voor maar ook graag achter den toog van het themacafé
Maar ge doet da goe,wat meer hulp zou heel welkom zijn hé
pikkie

Berichtdoor de fakteur » do 11 feb 2010 16:24

pikkie schreef:
BONLEV schreef:Mijn schoonbroer woont zo dichtbij het stadion maar interesseert hem niet helaas in filmen enzo :lol:

Maar ge zoomt hem wel in telkens SKB gescoord heeft... :lol:

Ieder zijn sepcialiteiten,ik sta liever voor maar ook graag achter den toog van het themacafé
Maar ge doet da goe,wat meer hulp zou heel welkom zijn hé

en ik woon nog dichter bij het stadion dat uw stukske schoonbroer :lol: , da interessert mij wel maar ik ken er niks van! spijtig
de fakteur
Junior Mod
Junior Mod

Berichtdoor vertenten » do 11 feb 2010 16:27

Ik ga eerlijk zijn ik kijk regelmatig naar Lierse TV en ik moet eerlijk zeggen dat ik het onze beter vind zonder bevooroordeeld te zijn. De Quiz was veel beter gedaan dan de quiz bij Lierse TV.
vertenten

Berichtdoor New-Freethiel » do 11 feb 2010 18:20

Persoonlijk vind ik de inhoud wel goed en het camerawerk is zeer professioneel. De beelden zijn echt goed geschoten, het probleem ligt elders.

Kijk naar het fragment met Snelders, die interviewer speelt daar toch niet zo goed op in, he. Zelfs bij de quiz komt hij er bekaaid vanaf, is de moed helemaal in zijn schoenen gezakt. Patrick (de animator?) doet dat met hart en ziel maar hij is niet ad rem genoeg, zijn stijl is toch een beetje verouderd, niet meer van dezen tijd. Het is natuurlijk niet makkelijk om iemand te vinden die vlot is, verbaal zijn mannetje kan staan en de vaardigheden bezit om op bepaalde zaken in te spelen. Die vrouwenstem (voice over) op de achtergrond is gewoon slecht. Dat moet je ook durven zeggen.

Neem gewoon een vlotte interviewer/reportagemaker (die jonge kerel die Julien assisteert?), maak de items wat sneller en korter en we hebben de beste voetbalteevee van heel België. :)

Nog één ding, de intro in het begin, oogt niet zo mooi en trekt de aandacht niet. Laat dat aan 100 mensen zien, en 98 zullen het lelijk vinden. We hebben zo'n schoon embleem maar het ziet zwart of zoiets?
New-Freethiel

Berichtdoor BONLEV » do 11 feb 2010 19:40

New-Freethiel schreef:Persoonlijk vind ik de inhoud wel goed en het camerawerk is zeer professioneel. De beelden zijn echt goed geschoten, het probleem ligt elders.

Kijk naar het fragment met Snelders, die interviewer speelt daar toch niet zo goed op in, he. Zelfs bij de quiz komt hij er bekaaid vanaf, is de moed helemaal in zijn schoenen gezakt. Patrick (de animator?) doet dat met hart en ziel maar hij is niet ad rem genoeg, zijn stijl is toch een beetje verouderd, niet meer van dezen tijd. Het is natuurlijk niet makkelijk om iemand te vinden die vlot is, verbaal zijn mannetje kan staan en de vaardigheden bezit om op bepaalde zaken in te spelen. Die vrouwenstem (voice over) op de achtergrond is gewoon slecht. Dat moet je ook durven zeggen.

Neem gewoon een vlotte interviewer/reportagemaker (die jonge kerel die Julien assisteert?), maak de items wat sneller en korter en we hebben de beste voetbalteevee van heel België. :)

Nog één ding, de intro in het begin, oogt niet zo mooi en trekt de aandacht niet. Laat dat aan 100 mensen zien, en 98 zullen het lelijk vinden. We hebben zo'n schoon embleem maar het ziet zwart of zoiets?

ivm met de intro, daar ben ik mee akkoord dat die niet goed is, maar die proefaflevering moest toen afzijn voor exqi en heb die intro niet meer kunnen herwerken. Maar het deuntje vond ik wel super :)

Ik vind dat Patrick De apaepe, de animator dat echt niet slecht doet maar kan altijd beter uiteraard. Hetzelfde geldt voor de vertelstem.

Misschien Is Patrick Van Wesemael wel de vlotte interviewer die we zoeken?
BONLEV

Berichtdoor New-Freethiel » do 11 feb 2010 20:12

BONLEV schreef:ivm met de intro, daar ben ik mee akkoord dat die niet goed is, maar die proefaflevering moest toen afzijn voor exqi en heb die intro niet meer kunnen herwerken. Maar het deuntje vond ik wel super :)

Ik vind dat Patrick De apaepe, de animator dat echt niet slecht doet maar kan altijd beter uiteraard. Hetzelfde geldt voor de vertelstem.

Misschien Is Patrick Van Wesemael wel de vlotte interviewer die we zoeken?

Dat deuntje is super, klopt! ;-)
New-Freethiel

Berichtdoor Stew » do 11 feb 2010 20:30

heb het ook eens bekeken, en voelde mij toch wel fier dat dat door beverensups gemaakt is hoor!
kan mij wel vinden in de opmerkingen ivm de interviewer, hij wilt écht wel, maar probeert mss te veel, waardoor het gemaakt overkomt...
het camerawerk is m.i. echt wel goed hoor chapeau daarvoor!
enne... respect voor de tijd die jullie daarin steken gasten!!!!
Stew

Berichtdoor SKB_TILL_I_DIE » do 11 feb 2010 21:50

Stew schreef:heb het ook eens bekeken, en voelde mij toch wel fier dat dat door beverensups gemaakt is hoor!
kan mij wel vinden in de opmerkingen ivm de interviewer, hij wilt écht wel, maar probeert mss te veel, waardoor het gemaakt overkomt...
het camerawerk is m.i. echt wel goed hoor chapeau daarvoor!
enne... respect voor de tijd die jullie daarin steken gasten!!!!

Tja de Patrick De Paepe, is misschien gewoon té gemaakt. Iemand zijn prachtig nummer al gehoord voor Haiti. Elke manier gebruikt hij om Mike Dreamer op de kaart zetten.. Helaas :P

Voor de rest vond ik het redelijk goed voor een Beverensupporter. Voor op de site is het zeker geslaagd. Indien je dit echt op Exqi wil laten uitzenden zou ik toch wat veranderen aan die voice over zoals iemand het hier noemde. Klonk iets te amateuristisch. En laat dienen Thomas Suy maar de interviews doen bij de spelers. Hij kent tenminste nog iets vh spelletje.
SKB_TILL_I_DIE

Berichtdoor Dylan17 » do 11 feb 2010 22:01

Proficiat! Voor een eerste aflevering vond ik dit zeker ok :)
Dylan17

Berichtdoor BONLEV » do 11 feb 2010 22:21

Dylan17 schreef:Proficiat! Voor een eerste aflevering vond ik dit zeker ok :)

we hadden hiervoor nog al zo een aflevering gedaan. (met de larry en YBU) Die is minder kwalitatief dan deze aflevering maar dat was het prille begin -> zomer vorig jaar. Ik zal deze anders volgende week ook nog eens vanonder het stof halen en uploaden :)
BONLEV

Volgende

Keer terug naar K.S.K. Beveren