Tienne schreef:en het stemmetje van die vrouw komt mij iets te amateuristisch over.

Tienne schreef:Ik vind het een zeer goed initiatief maar het mist wat schwung. Sommige zaken zijn de langdradig en het stemmetje van die vrouw komt mij iets te amateuristisch over. Ik zou liever meer en kortere onderwerpen hebben in het verhaal, ook vanuit de bestuurskamer. De reportage boeit niet echt. Stel u ook de vraag of niet Beveren supporter er volledige naar zou kijken. Ooit maakte het huidige TV Oost om de 2 weken een reportage over KSKB daarin zat ook een reportage over de klusjesdienst van Beveren, en dat vind ik wel tof.
Tienne schreef:Ik vind het een zeer goed initiatief maar het mist wat schwung. Sommige zaken zijn de langdradig en het stemmetje van die vrouw komt mij iets te amateuristisch over. Ik zou liever meer en kortere onderwerpen hebben in het verhaal, ook vanuit de bestuurskamer. De reportage boeit niet echt. Stel u ook de vraag of niet Beveren supporter er volledige naar zou kijken. Ooit maakte het huidige TV Oost om de 2 weken een reportage over KSKB daarin zat ook een reportage over de klusjesdienst van Beveren, en dat vind ik wel tof.

BONLEV schreef:Tienne schreef:Ik vind het een zeer goed initiatief maar het mist wat schwung. Sommige zaken zijn de langdradig en het stemmetje van die vrouw komt mij iets te amateuristisch over. Ik zou liever meer en kortere onderwerpen hebben in het verhaal, ook vanuit de bestuurskamer. De reportage boeit niet echt. Stel u ook de vraag of niet Beveren supporter er volledige naar zou kijken. Ooit maakte het huidige TV Oost om de 2 weken een reportage over KSKB daarin zat ook een reportage over de klusjesdienst van Beveren, en dat vind ik wel tof.
Ik begrijp je reactie hoor Tienne. Probleem is dat ik filmen en monteren als hobby doe en je kan dat niet vergelijken met iemand die dat beroepsmatig doet.
Dat de reportages wat langdradig zijn kan ik inkomen maar in principe moeten we aan ongeveer 15 minuten uitzendtijd komen per aflevering en aangezien ik er alleen voor sta om clubtv te filmen en monteren is tijdsgebrek een logisch gevolg hiervan.
Meerdere kortere reportages maken kost nog meer tijd en werk. Daarom hadden we gekozen voor 3 (uitgerokken) reportages.
Helaas woon ikzelf ook niet in Beveren om snel naar het stadion te komen en een reportage in te blikken en de afstand is daardoor een bepalende factor daarin voor mij.
Mijn schoonbroer woont zo dichtbij het stadion maar interesseert hem niet helaas in filmen enzo![]()
En iemand met ervaring hierin moet dan ook voldoende tijd kunnen vrijmaken want anders heeft het geen zin. Kandidaten mogen zich steeds melden![]()
of zoals gezegd reeds door iemand: geschoold (beroepsmatig) personeel inhuren maar dat kost weer geld en Beveren heeft het financieel al niet breed.

alic schreef:Komt het (voorlopig) nog niet op antenne, dan kan het wel perfect op onze site.
En al doende leert men, niet?

Tienne schreef:alic schreef:Komt het (voorlopig) nog niet op antenne, dan kan het wel perfect op onze site.
En al doende leert men, niet?
Klopt allemaal, net zoals de boekhouding van onze club.![]()
Maar het is toch wel de bedoeling dat er vele mensen naar moeten kijken en dat het vele werk dat daarin gestoken is niet beperkt blijft tot een paar mensen die onze site bezoeken.
BONLEV schreef:Mijn schoonbroer woont zo dichtbij het stadion maar interesseert hem niet helaas in filmen enzo![]()
pikkie schreef:BONLEV schreef:Mijn schoonbroer woont zo dichtbij het stadion maar interesseert hem niet helaas in filmen enzo![]()
Maar ge zoomt hem wel in telkens SKB gescoord heeft...![]()
Ieder zijn sepcialiteiten,ik sta liever voor maar ook graag achter den toog van het themacafé
Maar ge doet da goe,wat meer hulp zou heel welkom zijn hé

New-Freethiel schreef:Persoonlijk vind ik de inhoud wel goed en het camerawerk is zeer professioneel. De beelden zijn echt goed geschoten, het probleem ligt elders.
Kijk naar het fragment met Snelders, die interviewer speelt daar toch niet zo goed op in, he. Zelfs bij de quiz komt hij er bekaaid vanaf, is de moed helemaal in zijn schoenen gezakt. Patrick (de animator?) doet dat met hart en ziel maar hij is niet ad rem genoeg, zijn stijl is toch een beetje verouderd, niet meer van dezen tijd. Het is natuurlijk niet makkelijk om iemand te vinden die vlot is, verbaal zijn mannetje kan staan en de vaardigheden bezit om op bepaalde zaken in te spelen. Die vrouwenstem (voice over) op de achtergrond is gewoon slecht. Dat moet je ook durven zeggen.
Neem gewoon een vlotte interviewer/reportagemaker (die jonge kerel die Julien assisteert?), maak de items wat sneller en korter en we hebben de beste voetbalteevee van heel België.
Nog één ding, de intro in het begin, oogt niet zo mooi en trekt de aandacht niet. Laat dat aan 100 mensen zien, en 98 zullen het lelijk vinden. We hebben zo'n schoon embleem maar het ziet zwart of zoiets?
BONLEV schreef:ivm met de intro, daar ben ik mee akkoord dat die niet goed is, maar die proefaflevering moest toen afzijn voor exqi en heb die intro niet meer kunnen herwerken. Maar het deuntje vond ik wel super![]()
Ik vind dat Patrick De apaepe, de animator dat echt niet slecht doet maar kan altijd beter uiteraard. Hetzelfde geldt voor de vertelstem.
Misschien Is Patrick Van Wesemael wel de vlotte interviewer die we zoeken?

Stew schreef:heb het ook eens bekeken, en voelde mij toch wel fier dat dat door beverensups gemaakt is hoor!
kan mij wel vinden in de opmerkingen ivm de interviewer, hij wilt écht wel, maar probeert mss te veel, waardoor het gemaakt overkomt...
het camerawerk is m.i. echt wel goed hoor chapeau daarvoor!
enne... respect voor de tijd die jullie daarin steken gasten!!!!

Dylan17 schreef:Proficiat! Voor een eerste aflevering vond ik dit zeker ok
Keer terug naar K.S.K. Beveren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast