Word nu lid van de Kidsclub - The Go Go Bevertjes

Hier kan je alles posten over jouw favoriete club.

Word nu lid van de Kidsclub - The Go Go Bevertjes

Berichtdoor Ben de Bever » za 16 aug 2008 11:57

Hoi beste kids, mama's en papa's!!!

Het seizoen is al begonnen, maar onze eerste thuiswedstrijd moet nog komen! Perfect moment dus om je nog in te schrijven voor mijn eigen Kidsclub! Vorig jaar ben ik daarmee begonnen, en dat was zo leuk en de vele reacties zo tof, dat ik er gewoon mee doorga!

Ben jij nog géén lid??? Dan is het nu de HOOGSTE tijd om dat snel te veranderen!

WAT? :?:

- je krijgt van mij een persoonlijke kidscard zodat je die aan al je vriendjes kan laten zien!
- je krijgt ook een leuk welkomstgeschenk: ofwel een toffe strandbal, ofwel een coole flikkerende balpen!
- twee toffe kidskrantjes bij jou thuis bezorgd!
- een gezellig Sinterklaasfeestje!
- een mega-super-bangelijke Kidsdag!
- een verjaardagskaartje!
- een eigen leuke website (nog in volle opbouw)
- en misschien wel dé kans om de matchbal op het veld te dragen tijdens een wedstrijd van KSK Beveren!!!
- zo veel meer...

HOE? :?:

Héél makkelijk: gewoon 5 eurootjes overschrijven naar mijn rekeningnummer (733-0500086-81) of cash betalen aan het secretariaat.
En we hebben natuurlijk ook jouw gegevens nodig!

- je naam en familienaam, je adres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres.

Dat kan je allemaal doorsturen via e-mail (kidsclub@kskbeveren.be) of gewoon opsturen naar mezelf! (Ben de Bever - Breedstraat 134 - 9100 Sint-Niklaas).

Hopelijk tot snel en veel plezier met het nieuwe seizoen!

GO GO BEVERTJES!!!

Groetjes,

Ben
Ben de Bever

Keer terug naar K.S.K. Beveren