Als jullie 5 minuten tijd hebben, vul dan even deze enquête in over KSK Beveren voor het eindwerk van student Dominic Jacobs.
Er zitten hele leuke vragen bij en het kost niet zo veel moeite om dit in te vullen.
alvast bedankt !!
Klik hier voor de enquête : http://faber.kuleuven.be/voetbal/beveren/
Beste supporter van K.S.K. Beveren,
Ik ben student aan de K.U.Leuven en ben zelf ook voetballiefhebber. Onder leiding van prof. Filip Boen maak ik mijn thesis over hoe mensen hun verbondenheid met een voetbalclub beleven.
Daarom zou ik u willen vragen dat u als supporter van K.S.K. Beveren deze vragenlijst invult. Het invullen duurt ongeveer 10-15 minuten. Het is belangrijk dat u dit individueel doet en op een zo eerlijk en nauwkeurig mogelijke manier. Wij willen uw persoonlijke mening kennen, er zijn dus geen juiste of verkeerde antwoorden. De verwerking van de gegevens gebeurt volledig anoniem en de resultaten zullen enkel voor wetenschappelijke doeleinden gebruikt worden.
Het is voor ons ook erg belangrijk dat u alle vragen invult. Als u opmerkingen bij de vragen hebt, dan mag u die altijd onderaan dit blad neerschrijven. Voor alle duidelijkheid willen we benadrukken dat dit onderzoek uitgaat van de K.U.Leuven, en niet van K.S.K. Beveren. De resultaten zullen later wel worden bekendgemaakt via de website.
Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking!

SK_Beveren.gif)