Tevredenheidsonderzoek Freethiel Magazine

Hier kan u alle nieuwe aankondigingen lezen. De moeite waard voor nieuwe bezoekers om eerst hier even binnen te springen.

Tevredenheidsonderzoek Freethiel Magazine

Berichtdoor Broeckie » wo 25 feb 2009 14:45

Het clubblad van KSK Beveren werd dit jaar omgedoopt tot 'Freethiel Magazine' en het werd ook in een nieuw, fel gesmaakt, jasje gestoken. Omdat het clubblad eigenlijk al jaren inhoudelijk nauwelijks veranderde, is de redactie natuurlijk ook benieuwd naar de mening van de lezers over de verschillende rubrieken.

Wij willen onze lezers dan ook vragen om enkele minuutjes van hun kostbare tijd vrij te maken, en een tevredenheidsonderzoek in te vullen. Op basis van de antwoorden kunnen wij het Freethiel Magazine aan de noden en wensen van de doelgroep aanpassen, en de supporters, sympathisanten, en sponsors beter informeren over het reilen en zeilen binnen KSK Beveren.

Klik op onderstaande link om de survey te openen.

http://www.esurveyspro.com/Survey.aspx?id=ea269e3f-499f-4883-83cc-ed6cdc87b993

Wanneer u alle vragen hebt beantwoord, klik dan onderaan op 'gedaan' om uw antwoorden te laten registreren.
Broeckie

Re: Tevredenheidsonderzoek Freethiel Magazine

Berichtdoor beverenmens » wo 25 feb 2009 16:31

Heb het even bekeken:
goed in elkaar gestoken!

Knap initiatief!
beverenmens

Re: Tevredenheidsonderzoek Freethiel Magazine

Berichtdoor Broeckie » wo 25 feb 2009 18:04

beverenmens schreef:Heb het even bekeken:
goed in elkaar gestoken!

Knap initiatief!

Merci. Ik ben geen expert in die dingen, maar ik denk (hoop) dat alles toch zowat aan bod komt om een idee te krijgen waar we kunnen verbeteren.

Dit is een tool die we trouwens voor een aantal andere zaken ook kunnen gebruiken, zo heb ik al aangekaart binnen de club. Ik kan mij immers de laatste jaren een hoop enquetes herinneren. De uitslagen daarvan echter...
:lol:
Broeckie

Keer terug naar Aankondigingen